loading...
مهر دانلود
mohammad بازدید : 272 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)
FIFA-2011-MihanDownload.jpg
اين بازي به همراه كرك تست شده SKIDROW و همچنين نقد بسيار زيباي متخصص بازي هاي كامپيوتري سايت اختصاصي ميهن دانلود بر روي سايت قرار گرفته است.
امكان خريد پستي بازي نيز در ادامه مطلب موجود است

نام بازی:Fifa 2011
سازنده: EA Canada
ناشر: Electronic Arts
سبک:فوتبال ورزشی
پلتفرم:PC-360-PS3
امتیاز:N/A
همیشه این بحث در این چند سال اخیر مطرح بوده است که بالاخره pro بهتر است یا fifa هرکدام از این دو طرفداران بی شمار و سرسختی دارند که همیشه در مورد برتری محصول خود با هم در گیر می شوند ،البته خودم هم جز یکی از همین دو طرفداران بیشمار هستم و بارها و بارها با طرفداران مقابل به دعوای لفظی پرداخته ام.ایم موضوع اجتناب ناپذیر است که شما جز طرفداران یکی از این دو گروه باشید و با طرفداران گروه مقابل درگیر نشوید .باید قبول کرد در سال 2010 به فیفا 10 به برتری چند ساله کونامیو محصولش خاتمه دهد و خود به عنوان بهترین محصول سال معرفی کند که به نظر بنده کاملا به حق بوده است .تمام شواهد حاکی از آن است که فیفا بار دیگر بتواند این کل همیشگی را برنده شده و برای دومین سال پیاپی برتری خود را به همگان به اثبات برساند .از انجاکه بازی های ورزشی از جمله فوتبال پرطرفدارترین بازی های رایانه ای مخصوصا در داخل کشور محسوب می شود تصمیم گرفتیم که در کمترین زمان ممکن فیفا 11 که به تازگی وارد بازار شده است را برای شما عزیزان قرار دهیم تا شما هم خود بتوانید به قضاوت بشینید که بالاخره کدام این کل قدیمی را برنده خواهند شد.11PES هم به محض ریلیز شدن هم برای شما گذاشته خواهد شد تا از آن هم بتوانید لذت کافی و وافی را ببرید .
بررسی نکات و ویژگی های Fifa 2011:
رفتار و ویژگی های فردی بازیکنان نیز ، نقش موثری در بازی خواهند داشت . برای مثال زوج رویائی رونی و برباتوف در تیم Manchester United را در نظر بگیرید . رونی به سرعت به دنبال توپ میدود و آن را مانند توله سگی که در پارک گم شده ، تعقیب میکند در حالی که برباتوف از عقب حرکت کرده و منتظر فرصتی برای گل زنیست.
نکته ی قابل توجه دیگر در حیطه شخصیت بازیکنان ، مهارت آنهاست. شما برای پیروزی ، باید از مهارت های ویژه ی بازیکنان به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. برای مثال تیم West Ham و ستاره اش Scott Parker را در نظر بگیرید. شما باید از مهارت های ویژه ی این بازیکن استفاده کرده و تاکتیک تیم را طوری بچینید که راه پیتر برای فرار از میان هافبک های حریف باز باشد. بطور کلی قراردادن بازیکن در برترین مکان و استفاده از مهارت های ویژه اش، منجر به پیروزی خواهد شد.

پاسهای موفق به مهارت بازیکنان در پاس دهی ربط دارد که به لطف سیستم جدید Pro Passing ، انقلاب بزرگی در آن صورت گرفته است. دیگر از توپ های پینگ پنگی خبری نیست. در کل سیستم Pro Passing ، پاسهای دقیق تری بوجود می آورد و با توجه به شرائط بازیکنان، سرعت و قدرت آن را تعیین میکند
برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

براي خريد يازي فيفا 11 كرك شده در 2دي وي دي اريجينال با پك و جعبه اصلي و قاب شكليل و زيبا با قيمت 4800 تومان روي دكمه خريد پستي زير كليك كنيد و در هركجاي ايران كه هستيد ادرس خود را وارد كنيد و اين مجموعه را دريافت كرده درب منزل سپس مبلغ را بپردازيد.

خريد پستي


درباره fifa ,
mohammad بازدید : 131 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

Fifa 12 دانلود بازی پرطرفدار و استثنایی Fifa 2012 PC

| به همراه لینک خرید پستی |

دانلود بازی استثنایی و پرطرفدار Fifa 12 نسخه معتبر RELOADED برای اولین بار از سایت های ایرانی. بالاخره بعد از انتظارات طولانی نسخه جدید بازی فیفا که توسط کمپانی پرطرفدار و معروف دنیا EA ساخته شده روانه بازار شد. این بازی یکی از محبوب ترین بازی های ورزشی در رشته فوتبال میباشد که به همراه رقیب خود یعنی PES که این بازی هم همزمان وارد بازار شده صدر جدول را مال خود کرده اند در نسخه جدید بازی FIFA 2011 ما شاهد تغییرات زیاد و نوآوری های زیادی هستیم که این بازی را بیشتر به سمت واقعیت سوق میدهد. Electronic Arts برای این نسخه از یک سیستم جدید به نام Player Impact Engine استفاده کرده است که تغییرات زیادی را در گیم پلی داده است، با این سیستم دیگر برخوردهای یکسانی را بین بازیکنان نخواهید دید. هر بازیکن با توجه به موقعیت حریف مقابلش از خود واکنش نشان می دهد و سنجیده تر رفتار می کند و در هر برخورد قسمت های مختلفی از بدن درگیر هستند. برای مثال در هنگام دریبل کردن اگر قسمتی از بدن بازیکن حریف به شما برخورد کند به خوبی تاثیر آن در حرکت شما مشخص می شود. همچنین با این سیستم یک بخش دیگر نیز به بازی اضافه شده است با نام True Injuries؛ اگر به یاد داشته باشید در نسخه قبلی بازی، بازیکنان به صورت تصادفی مصدوم می شدند و یک شاخص خاص برای مصدومیت آن ها وجود نداشت. این امر باعث شد تا صدای هواداران سری FIFA بلند شود زیرا آن ها خواستار یک بازی واقع گرایانه بودند. اکنون TI به شما این امکان را می دهد تا حس کنید که چه قسمتی از بدن بازیکن مصدوم شده است یا این که مصدومیتش در چه حدیست. همچنین اگر بازیکنی بیش از حد و بدون استراحت در چند بازی حضور داشته باشد دچار آسیب دیدگی می شود. سیستم هوش مصنوعی در FIFA 11 تغییرات به سزایی داشته است ولی در این نسخه به طور چشم نوازی دوباره تغییر کرده است. تیمی مثل FC Barcelona سعی می کند با نگه داشتن بازی در وسط میدان و پاس کاری های پی در پی بازی را پیش ببرد ولی تیمی مثل Tottenham Hotspur که تیمی است تهاجمی سعی می کند با پاس های طولی و بلند توپ را به بازیکن بلند قدی مثل Peter Crouch برساند تا با ضربه سر بتواند امتیاز کسب کند.

درباره fifa ,
mohammad بازدید : 296 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود UEFA ERUO 2012 DLC+FIFA 12 - بازی فیفا 12+آپدیت یوفا یورو 2012
(91/3/14) تغییرات:

این پچ DLC مدتی پیش منتشر شده بود و امکان نصب به صورت جداگانه بر روی بازی اصلی وجود نداشت .اما گروه Skidrow فایل DLC رو با بخشی از بازی اصلی کرک کرده و نسخه جدید را منتشر کردند که برای اجرای این نسخه نیاز به نسخه قبلی FIFA نمی باشد.

FIFA 12 UEFA ERUO 2012 DLC نام بسته الحاقی است که شرکت EA برای بازی FIFA 12 ارائه کرده است.این بسته مسابقات جام ملت های اروپا را به بازی می افزاید و شامل 53 ملیت یوفا و همچنین 8 استادیوم رسمی این جام را شامل می شود.داستان های سناریو جام جهانی ۲۰۱۰ افریقا در این بازی ادامه پیدا می کند و گیمرها باید سعی کنند تا با کسب قهرمانی خود و تمام نمودن حالت های مختلف بازی ، دست به سناریوهای بیشتری پیدا کنند.

FIFA 12 نسل جدیدی از سری بازی های خود را به نمایش می گذارد. در این نسخه گیم پلی، زمین مسابقه، بازیکنان، استادیوم و... به ظور کلی تغییرات اساسی داشته اند و این گونه می توان برداشت کرد که فیفا در حال کنار زدن رقیب سرسخت خود PES است!استفاده از یک موتور فیزیکی جدید در بازی به واقع گرایانه بودن بازی بسیار کمک کرده که این خصوصیت یک پیشرفت قابل توجه و فوق العاده حرفه ای محسوب می شود. لمس بهتر توپ با پای بازیکنان، انجام تاکتیک های بسیار واقعی و زیبا، تغییر رویکرد به دفاع، هوش مصنوعی فوق العاده بالا و دقیق که مناطقی از بدن بازیکن که در طول بازی مصدوم شده رو پیگیری خواهد کرد و اگر از بازیکنی بیش از حد استفاده شود ممکن است هوش مصنوعی بازی تشخیص دهد که بازیکن خسته است و حتی در حالی که صاحب توپ نیست مصدوم شود (مخصوصاً در اواخر بازی)!

همچنین در بازی AI Vision Game نیز مطرح می شود که در آن وعده پاس کاری واقعی تر داده شده است. به عنوان مثال اگر شما قصد دارید به بازیکنی که در محدوده ی دیدتان نیست پاس دهید، امکان کمتری وجود دارد که پاس موفقیت آمیز باشد! EA امیدوار است که این ویژگی راه حلی برای خلاصی از پاس های کور باشد. همچنین Personality Plus توسعه یافته تر شده است و بر روی پاس دهی بازیکنان تحت اختیار CPU تاثیر گذار هست. از میان تیم هایی که در این بازی حضور دارند می توان به بارسلونا، آرسنال، آث میلان، منچستر سیتی، بورسیا دورتموند، مارسی و ... اشاره نمود.
درباره fifa ,
mohammad بازدید : 400 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

FIFA 13 INTERNAL-RELOADED

نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

FIFA 13 PC دانلود بازی FIFA 13 برای PC

dvd دانلود بازی FIFA 13 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی FIFA 13 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

درباره fifa ,
mohammad بازدید : 185 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی فیفا 13   Fifa 13 نسخه نهایی برای PC + نسخه BlackBox

دانلود بازی fifa 13 نسخه نهایی برای PC

نسخه کم حجم BlackBox بازی اضافه شد.

لینک خرید پستی اضافه شد.

بالاخره بعد از مدت ها انتظار نسخه نهایی بازی فوتبال فیفا ۱۳ – fifa 13 منتشر شد. طبق گفته سازندگان یکی بالاترین هوش های مصنوعی ساخته شده در بازی های ورزشی، در FIFA 13 به کار رفته است. حمله هوشمندانه تیم ها به بازیکنان امکان آنالیز فضا، تلاش بیشتر و هوشمندانه تری برای شکست خط دفاعی را می دهد تا بتوانند به صورت همزمان به دو بازیکن فکر کنند. بازیکنان هم اکنون می توانند از هوش خود برای ساخت یا تغییر شکل دادن حملات برای بدست آوردن موقعیت های بهتر استفاده کنند و با دویدن تمامی مدافعان را جا گذاشته و کانالی برای رسیدن یا پاس دادن به هم تیمی خود پیدا کنند و همچنین جاگیری خوبی برای خود داشته باشند تا بتوانند حملات بهتری را ترتیب دهند.

.
در بازی FIFA 13 هر حرکتی با سیستم دریبل ابتکاری و قدرتمند بازی ترکیب شده است. این حرکات که از حرکات واقعی بزرگترین بازیکنان دنیا مانند لیونل مسی شبیه سازی شده اند، امکان دریبل رو در رو و با دقت بالا در تمامی جهات را به بازیکن می دهد تا بتوانند در موقعیت های تک به تک خیلی راحت تر به گل برسند. بازیکنان می توانند جهت حرکت خود را خیلی سریعتر تغییر دهند و خیلی سریعتر نیز با توپ بدوند. کنترل توپ در fifa 13 تغییر کرده است. عواملی مانند فشار مدافعان، خط سیر توپ و سرعت پاس نیز هم اکنون در بازی نقش مهمی دارند.

.
مدافعان می توانند برای بدست آوردن توپ از هل دادن و کشیدن حریف استفاده کنند و این کار بستگی به قدرت بدنی و هیکل آنها دارد. ضربات ایستگاهی نیز بسیار تکنیکی تر شده اند و بازیکنان با مهارت می توانند از آن برای رسیدن به گل به خوبی استفاده کنند. در موقعیت های حمله ۳ نفره نیز موقعیت های پاس بیشتری وجود دارد. شما هم اکنون می توانید نسخه کامل و نهایی بازی fifa 2013 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

ویژگی های بازی Fifa 13:

- حالت بازی Career با تغییرات بنیادین بهبود یافته است
- دارای بیش از ۵۰۰ لایسنس رسمی برای تیم ها
- امکانات جدید برای بازی آنلاین
- امکانات جدید EA Sports Football Club

دانلود بازی فیفا 13   Fifa 13 نسخه نهایی برای PC + نسخه BlackBoxشما می توانید بازی زیبای Fifa 13 برای PC را در دو DVD ارجینال نقره ای با بسته بندی شکیل قیمت ۵۷۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 
درباره fifa ,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از این سایت خوشتان می آید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 4,140
  • بازدید کلی : 75,526
  • کدهای اختصاصی