loading...
مهر دانلود
mohammad بازدید : 129 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Legend of the Guardians: The Owls of Ga’Hoole با کیفیت عالی

| دوبله فارسی و کیفیت خوب |

ژانر: خانوادگی – ماجرایی – کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۲

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسی: دوبله فارسی

خلاصه داستان: داستان انیمیشن درباره سورن، جغدی جوان، است که پس از شنیدن داستان‌هایی که پدرش از ماجراجویی و داستان‌های مختلف از نگهبانان مخصوص می‌گوید، تصمیم می‌گیرد تا به هر شکل ممکن یکی از نگهبانان ویژه‌ی گنجینه شود. او به محلی می‌رود که باید تمرین و مبارزه کند تا از بین تعداد زیادی از جغدها انتخاب شود. جزیره‌ای به نام گاهوول که در آنجا که یک جغد بزرگ آن‌ها را برای مبارزه با ارتش یک حاکم ستمکار که در پی آن است که گنجینه‌ی ارزشمند را تصاحب کند فرا می خواند…

mohammad بازدید : 124 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Robots با کیفیت عالی

| دوبله فارسی و کیفیت خوب |

ژانر: خانوادگی – ماجرایی – کمدی – تخیلی

سال انتشار: ۲۰۱۲

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسی: دوبله فارسی

خلاصه داستان: این انیمیشن جهانی رو به تصویر میکشد که همه موجوداتش مکانیکی هستند و در بین آن ها یک رباتی نابغه به نام رادنی وجود دارد.درانی ۲ آرزو بزرگ در سر دارد و تلاش میکند به ۲ آروز خود یعنی تغیر جهان با اختراعات خود و همچنین دیدار با مخترع بزرگ یعنی بیگولد.آیا رادنی به این ۲ آرزویش میرسد … ؟

mohammad بازدید : 94 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Corpse Bride با کیفیت عالی

| دوبله فارسی و کیفیت خوب |

ژانر: خانوادگی – ماجرایی – کمدی – ترسناک

سال انتشار: ۲۰۰۵

حجم: ۵۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسی: دوبله فارسی

خلاصه داستان: یلم روایتی بین دنیای زندگان و مردگان است. دنیای بی روح زندگان که در آن رنگ‌ها مرده و انسان‌ها بیمار و رنجورند و دچار روزمرگی و تزویرند و در عوض در دنیای مردگان همه شاد و مهربانند و محیطی با رنگ‌های شاد دارند و بر خلاف زندگان در حال عشق ورزیدنند.داستان در شهر کوچکی در انگلستان و در عصر ویکتوریایی اتفاق می‌افتد. ویکتور فن دورت و ویکتوریا دورگلات بنا به ملاحضات مالی و اجتماعی خانواده‌هایشان می‌خواهند با هم ازدواج کنند. در هنگام تمرین مراسم عروسی، ویکتور مدام خطابه‌ای را که باید بگوید فراموش می‌کند. او به جنگل می‌رود و در حالی که خطابه‌اش را با خود تکرار می‌کند، حلقه را از شاخه درختی که مانند یک دست از زمین بیرون آمده است می‌گذراند. شاخه در حقیقت دست عروس مرده‌ای است که از خاک بیرون مانده است. ماجراهای ویکتور، سرگردانیش در دنیای مردگان و عشق یک طرفه عروس مرده به او از این جا آغاز می‌شود.

mohammad بازدید : 373 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Despicable Me با کیفیت عالی

| دوبله فارسی و کیفیت خوب |

ژانر: خانوادگی – ماجرایی – کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۰

حجم: ۷۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسی: دوبله فارسی

خلاصه داستان: در مجاورت خانه ای واقع در یک منطقه شاد بیرون شهر که با چوب های پرچین سفید و بوته های پر از گل رز احاطه شده خانه ای سیاه با حیاطی بدون چمن قرار گرفته که هویت آن برای اهالی محل و همسایگان مجهول و نا معلوم است. این خانه یک پناهگاه بزرگ مخفی در قسمت زیر زمین خود دارد. در خلال فیلم ما متوجه می شویم که گرو در حال برنامه ریزی برای بزرگ ترین سرقت مسلحانه تاریخ زمین است. او می خواهد ماه را به سرقت ببرد. بله درست متوجه شدید ماه را !

mohammad بازدید : 165 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Green Lantern: Emerald Knights با کیفیت عالی

| دوبله فارسی و کیفیت خوب |

ژانر: اکشن – ماجرایی

سال انتشار: ۲۰۱۱

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسی: دوبله فارسی

خلاصه داستان: به دلیل اینکه سیاره خانگی گرین لانترنت بوسیله نبردی با یک دشمن قدیمی به روی نابودی رفته است ، هال جردن سپاه جدیدی به نام آریسیا را برای مبارزه با نبردهای مشابهی که پیش رو داشته اند را تدارک می بیند و …

mohammad بازدید : 194 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Astro Boy با کیفیت عالی

| دوبله فارسی و کیفیت خوب |

ژانر: اکشن – ماجرایی

سال انتشار: ۲۰۰۹

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسی: دوبله فارسی

خلاصه داستان: آسترو پسر یک دانشمند روبات می باشد که بر اثر حادثه ای ، از بین می رود و پدرش روباتی همچون او را می سازد که با داشتن نیروهای متعدد و قوی ،می بایست در برابر نیروی ظالم که با نیروی قرمز به دست آمده ، بجنگد و شهر متروسیتی را نجات بدهد …

mohammad بازدید : 113 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Meet the Robinsons 2007 با کیفیت عالی

| دوبله فارسی و کیفیت خوب |

ژانر: کمدی – ماجراجویی – تخیلی

سال انتشار: ۲۰۰۷

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P

زیرنویس فارسی: دوبله فارسی

خلاصه داستان: پسری نابغه و مخترع ، “لوییس”، ماشینی می سازد که خاطرات فراموش شده را بازیابی می کند. اما به طور ناگهانی به آینده سفر می کند و در آنجا با خانواده ای رو به رو می شود که زندگی آنها به نبوغ او بستگی دارد و …

mohammad بازدید : 147 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن سریالی Teenage Mutant Ninja Turtles با کیفیت عالی

| با زیرنویس فارسی و کیفیت خوب |

تا قسمت ۱۲ به روز شده است و زیرنویس اختصاصی پارستون تا قسمت ۱۱

ژانر: کمدی – ماجرایی- خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۲

حجم: ۱۳۰ مگابایت

کیفیت: DVDRIP

زیرنویس فارسی: با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان: لاکپشت های نینجای معروف دوباره برگشتند,اینبار با داستان های جدید و هیجانی تر,آمده اند تا دشمنان مردم را از بین ببرند و صلح را برقرار کنند…

mohammad بازدید : 272 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)
FIFA-2011-MihanDownload.jpg
اين بازي به همراه كرك تست شده SKIDROW و همچنين نقد بسيار زيباي متخصص بازي هاي كامپيوتري سايت اختصاصي ميهن دانلود بر روي سايت قرار گرفته است.
امكان خريد پستي بازي نيز در ادامه مطلب موجود است

نام بازی:Fifa 2011
سازنده: EA Canada
ناشر: Electronic Arts
سبک:فوتبال ورزشی
پلتفرم:PC-360-PS3
امتیاز:N/A
همیشه این بحث در این چند سال اخیر مطرح بوده است که بالاخره pro بهتر است یا fifa هرکدام از این دو طرفداران بی شمار و سرسختی دارند که همیشه در مورد برتری محصول خود با هم در گیر می شوند ،البته خودم هم جز یکی از همین دو طرفداران بیشمار هستم و بارها و بارها با طرفداران مقابل به دعوای لفظی پرداخته ام.ایم موضوع اجتناب ناپذیر است که شما جز طرفداران یکی از این دو گروه باشید و با طرفداران گروه مقابل درگیر نشوید .باید قبول کرد در سال 2010 به فیفا 10 به برتری چند ساله کونامیو محصولش خاتمه دهد و خود به عنوان بهترین محصول سال معرفی کند که به نظر بنده کاملا به حق بوده است .تمام شواهد حاکی از آن است که فیفا بار دیگر بتواند این کل همیشگی را برنده شده و برای دومین سال پیاپی برتری خود را به همگان به اثبات برساند .از انجاکه بازی های ورزشی از جمله فوتبال پرطرفدارترین بازی های رایانه ای مخصوصا در داخل کشور محسوب می شود تصمیم گرفتیم که در کمترین زمان ممکن فیفا 11 که به تازگی وارد بازار شده است را برای شما عزیزان قرار دهیم تا شما هم خود بتوانید به قضاوت بشینید که بالاخره کدام این کل قدیمی را برنده خواهند شد.11PES هم به محض ریلیز شدن هم برای شما گذاشته خواهد شد تا از آن هم بتوانید لذت کافی و وافی را ببرید .
بررسی نکات و ویژگی های Fifa 2011:
رفتار و ویژگی های فردی بازیکنان نیز ، نقش موثری در بازی خواهند داشت . برای مثال زوج رویائی رونی و برباتوف در تیم Manchester United را در نظر بگیرید . رونی به سرعت به دنبال توپ میدود و آن را مانند توله سگی که در پارک گم شده ، تعقیب میکند در حالی که برباتوف از عقب حرکت کرده و منتظر فرصتی برای گل زنیست.
نکته ی قابل توجه دیگر در حیطه شخصیت بازیکنان ، مهارت آنهاست. شما برای پیروزی ، باید از مهارت های ویژه ی بازیکنان به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. برای مثال تیم West Ham و ستاره اش Scott Parker را در نظر بگیرید. شما باید از مهارت های ویژه ی این بازیکن استفاده کرده و تاکتیک تیم را طوری بچینید که راه پیتر برای فرار از میان هافبک های حریف باز باشد. بطور کلی قراردادن بازیکن در برترین مکان و استفاده از مهارت های ویژه اش، منجر به پیروزی خواهد شد.

پاسهای موفق به مهارت بازیکنان در پاس دهی ربط دارد که به لطف سیستم جدید Pro Passing ، انقلاب بزرگی در آن صورت گرفته است. دیگر از توپ های پینگ پنگی خبری نیست. در کل سیستم Pro Passing ، پاسهای دقیق تری بوجود می آورد و با توجه به شرائط بازیکنان، سرعت و قدرت آن را تعیین میکند
برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

براي خريد يازي فيفا 11 كرك شده در 2دي وي دي اريجينال با پك و جعبه اصلي و قاب شكليل و زيبا با قيمت 4800 تومان روي دكمه خريد پستي زير كليك كنيد و در هركجاي ايران كه هستيد ادرس خود را وارد كنيد و اين مجموعه را دريافت كرده درب منزل سپس مبلغ را بپردازيد.

خريد پستي


درباره fifa ,
mohammad بازدید : 131 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

Fifa 12 دانلود بازی پرطرفدار و استثنایی Fifa 2012 PC

| به همراه لینک خرید پستی |

دانلود بازی استثنایی و پرطرفدار Fifa 12 نسخه معتبر RELOADED برای اولین بار از سایت های ایرانی. بالاخره بعد از انتظارات طولانی نسخه جدید بازی فیفا که توسط کمپانی پرطرفدار و معروف دنیا EA ساخته شده روانه بازار شد. این بازی یکی از محبوب ترین بازی های ورزشی در رشته فوتبال میباشد که به همراه رقیب خود یعنی PES که این بازی هم همزمان وارد بازار شده صدر جدول را مال خود کرده اند در نسخه جدید بازی FIFA 2011 ما شاهد تغییرات زیاد و نوآوری های زیادی هستیم که این بازی را بیشتر به سمت واقعیت سوق میدهد. Electronic Arts برای این نسخه از یک سیستم جدید به نام Player Impact Engine استفاده کرده است که تغییرات زیادی را در گیم پلی داده است، با این سیستم دیگر برخوردهای یکسانی را بین بازیکنان نخواهید دید. هر بازیکن با توجه به موقعیت حریف مقابلش از خود واکنش نشان می دهد و سنجیده تر رفتار می کند و در هر برخورد قسمت های مختلفی از بدن درگیر هستند. برای مثال در هنگام دریبل کردن اگر قسمتی از بدن بازیکن حریف به شما برخورد کند به خوبی تاثیر آن در حرکت شما مشخص می شود. همچنین با این سیستم یک بخش دیگر نیز به بازی اضافه شده است با نام True Injuries؛ اگر به یاد داشته باشید در نسخه قبلی بازی، بازیکنان به صورت تصادفی مصدوم می شدند و یک شاخص خاص برای مصدومیت آن ها وجود نداشت. این امر باعث شد تا صدای هواداران سری FIFA بلند شود زیرا آن ها خواستار یک بازی واقع گرایانه بودند. اکنون TI به شما این امکان را می دهد تا حس کنید که چه قسمتی از بدن بازیکن مصدوم شده است یا این که مصدومیتش در چه حدیست. همچنین اگر بازیکنی بیش از حد و بدون استراحت در چند بازی حضور داشته باشد دچار آسیب دیدگی می شود. سیستم هوش مصنوعی در FIFA 11 تغییرات به سزایی داشته است ولی در این نسخه به طور چشم نوازی دوباره تغییر کرده است. تیمی مثل FC Barcelona سعی می کند با نگه داشتن بازی در وسط میدان و پاس کاری های پی در پی بازی را پیش ببرد ولی تیمی مثل Tottenham Hotspur که تیمی است تهاجمی سعی می کند با پاس های طولی و بلند توپ را به بازیکن بلند قدی مثل Peter Crouch برساند تا با ضربه سر بتواند امتیاز کسب کند.

درباره fifa ,

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از این سایت خوشتان می آید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 4,063
  • بازدید کلی : 75,449
  • کدهای اختصاصی