loading...
مهر دانلود
mohammad بازدید : 296 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود UEFA ERUO 2012 DLC+FIFA 12 - بازی فیفا 12+آپدیت یوفا یورو 2012
(91/3/14) تغییرات:

این پچ DLC مدتی پیش منتشر شده بود و امکان نصب به صورت جداگانه بر روی بازی اصلی وجود نداشت .اما گروه Skidrow فایل DLC رو با بخشی از بازی اصلی کرک کرده و نسخه جدید را منتشر کردند که برای اجرای این نسخه نیاز به نسخه قبلی FIFA نمی باشد.

FIFA 12 UEFA ERUO 2012 DLC نام بسته الحاقی است که شرکت EA برای بازی FIFA 12 ارائه کرده است.این بسته مسابقات جام ملت های اروپا را به بازی می افزاید و شامل 53 ملیت یوفا و همچنین 8 استادیوم رسمی این جام را شامل می شود.داستان های سناریو جام جهانی ۲۰۱۰ افریقا در این بازی ادامه پیدا می کند و گیمرها باید سعی کنند تا با کسب قهرمانی خود و تمام نمودن حالت های مختلف بازی ، دست به سناریوهای بیشتری پیدا کنند.

FIFA 12 نسل جدیدی از سری بازی های خود را به نمایش می گذارد. در این نسخه گیم پلی، زمین مسابقه، بازیکنان، استادیوم و... به ظور کلی تغییرات اساسی داشته اند و این گونه می توان برداشت کرد که فیفا در حال کنار زدن رقیب سرسخت خود PES است!استفاده از یک موتور فیزیکی جدید در بازی به واقع گرایانه بودن بازی بسیار کمک کرده که این خصوصیت یک پیشرفت قابل توجه و فوق العاده حرفه ای محسوب می شود. لمس بهتر توپ با پای بازیکنان، انجام تاکتیک های بسیار واقعی و زیبا، تغییر رویکرد به دفاع، هوش مصنوعی فوق العاده بالا و دقیق که مناطقی از بدن بازیکن که در طول بازی مصدوم شده رو پیگیری خواهد کرد و اگر از بازیکنی بیش از حد استفاده شود ممکن است هوش مصنوعی بازی تشخیص دهد که بازیکن خسته است و حتی در حالی که صاحب توپ نیست مصدوم شود (مخصوصاً در اواخر بازی)!

همچنین در بازی AI Vision Game نیز مطرح می شود که در آن وعده پاس کاری واقعی تر داده شده است. به عنوان مثال اگر شما قصد دارید به بازیکنی که در محدوده ی دیدتان نیست پاس دهید، امکان کمتری وجود دارد که پاس موفقیت آمیز باشد! EA امیدوار است که این ویژگی راه حلی برای خلاصی از پاس های کور باشد. همچنین Personality Plus توسعه یافته تر شده است و بر روی پاس دهی بازیکنان تحت اختیار CPU تاثیر گذار هست. از میان تیم هایی که در این بازی حضور دارند می توان به بارسلونا، آرسنال، آث میلان، منچستر سیتی، بورسیا دورتموند، مارسی و ... اشاره نمود.
درباره fifa ,
mohammad بازدید : 400 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

FIFA 13 INTERNAL-RELOADED

نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

FIFA 13 PC دانلود بازی FIFA 13 برای PC

dvd دانلود بازی FIFA 13 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی FIFA 13 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

درباره fifa ,
mohammad بازدید : 185 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی فیفا 13   Fifa 13 نسخه نهایی برای PC + نسخه BlackBox

دانلود بازی fifa 13 نسخه نهایی برای PC

نسخه کم حجم BlackBox بازی اضافه شد.

لینک خرید پستی اضافه شد.

بالاخره بعد از مدت ها انتظار نسخه نهایی بازی فوتبال فیفا ۱۳ – fifa 13 منتشر شد. طبق گفته سازندگان یکی بالاترین هوش های مصنوعی ساخته شده در بازی های ورزشی، در FIFA 13 به کار رفته است. حمله هوشمندانه تیم ها به بازیکنان امکان آنالیز فضا، تلاش بیشتر و هوشمندانه تری برای شکست خط دفاعی را می دهد تا بتوانند به صورت همزمان به دو بازیکن فکر کنند. بازیکنان هم اکنون می توانند از هوش خود برای ساخت یا تغییر شکل دادن حملات برای بدست آوردن موقعیت های بهتر استفاده کنند و با دویدن تمامی مدافعان را جا گذاشته و کانالی برای رسیدن یا پاس دادن به هم تیمی خود پیدا کنند و همچنین جاگیری خوبی برای خود داشته باشند تا بتوانند حملات بهتری را ترتیب دهند.

.
در بازی FIFA 13 هر حرکتی با سیستم دریبل ابتکاری و قدرتمند بازی ترکیب شده است. این حرکات که از حرکات واقعی بزرگترین بازیکنان دنیا مانند لیونل مسی شبیه سازی شده اند، امکان دریبل رو در رو و با دقت بالا در تمامی جهات را به بازیکن می دهد تا بتوانند در موقعیت های تک به تک خیلی راحت تر به گل برسند. بازیکنان می توانند جهت حرکت خود را خیلی سریعتر تغییر دهند و خیلی سریعتر نیز با توپ بدوند. کنترل توپ در fifa 13 تغییر کرده است. عواملی مانند فشار مدافعان، خط سیر توپ و سرعت پاس نیز هم اکنون در بازی نقش مهمی دارند.

.
مدافعان می توانند برای بدست آوردن توپ از هل دادن و کشیدن حریف استفاده کنند و این کار بستگی به قدرت بدنی و هیکل آنها دارد. ضربات ایستگاهی نیز بسیار تکنیکی تر شده اند و بازیکنان با مهارت می توانند از آن برای رسیدن به گل به خوبی استفاده کنند. در موقعیت های حمله ۳ نفره نیز موقعیت های پاس بیشتری وجود دارد. شما هم اکنون می توانید نسخه کامل و نهایی بازی fifa 2013 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

ویژگی های بازی Fifa 13:

- حالت بازی Career با تغییرات بنیادین بهبود یافته است
- دارای بیش از ۵۰۰ لایسنس رسمی برای تیم ها
- امکانات جدید برای بازی آنلاین
- امکانات جدید EA Sports Football Club

دانلود بازی فیفا 13   Fifa 13 نسخه نهایی برای PC + نسخه BlackBoxشما می توانید بازی زیبای Fifa 13 برای PC را در دو DVD ارجینال نقره ای با بسته بندی شکیل قیمت ۵۷۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 
درباره fifa ,
mohammad بازدید : 282 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

بازی ویدئویی Cars 2 شما را وارد دنیای این فیلم زیبای انیمیشن می کند ، جایی که می توانید بین ۲۰ شخصیت مختلف یکی را انتخاب کنید و برای رسیدن به مقام جاسوسی در کلاس جهانی تمرین کنید. به عنوان قسمتی از این تمرین بین المللی باید در ماموریت های مخاطره آمیز شبیه سازی شده ای شرکت کنید و با استفاده از ابزار خطرناکی که دارید از دست دشمنان بگریزید و آنها را متوقف کنید. این بازی بر اساس فیلم انیمیشن Cars 2 ساخته شده و دارای شخصیت های محبوب آن به خصوص مک کوئین و استاد بوده که آنها برای این عملیات مخفیانه به نام CHROME تمرین می کنند.آنها به Finn McMissile و Hollet Shiftwell می پیوندند زیرا آنها نیز برای رسیدن به مقام جاسوس تلاش می کنند. بازی تعدا زیادی مرحله ی بانشاط دارد، همانطور شما می توانید از ابزار مختلفی مخصوص هر اتومبیل برای فرار از دست دشمنان یا متوقف کردن آنها استفاده کنید. همچنین می توانید شیرین کاری هایی مانند رانندگی برعکس، حقه های هوایی و راندن روی ۲ چرخ نیز اجرا کنید تا بازی را کاملا تمام کنید.بازی ویدئویی Cars 2 همچنین دارای مسابقات جهانی آنلاین بوده که به بازیکنان امکان آزاد کردن جوایز هر دو نسخه را بوسیله ی تمام کردن ماموریت ها می دهد.

|به همراه دانلود در یک پارت ۲٫۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

Cars2 Cover small دانلود بازی Cars 2 برای PC

mohammad بازدید : 360 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

با سلام به تمامی بازدیدکنندگان و گیمرهای عزیز سایت فوردانلودز ! امیدواریم حالتان خوب باشد. اگر شما هم جای خالی تیم های لیگ برتر ایران را در بازی PES 2012 احساس می کنید ، در این مطلب با ما همراه باشید !

در این پست تصمیم گرفته ایم پچ مربوط به تیم های لیگ برتر ایران را برای بازی PES 2012 آماده کنیم ! با نصب این پچ ، تمامی تیم های لیگ برتر ، با شباهت بسیار زیاد بازیکنان به بازی اضافه خواهند شد.

شاید با خود تصور کنید که شباهت بازیکنان واقعی نباشد. اما برای اثبات این موضوع ، تصاویری را از برخی بازیکنان برای شما عزیزان تهیه کرده ایم که در زیر آن ها را می بینید.

تصویری از علی کریمی ( جهت مشاهده تصویر در سایز بزرگتر ، بر روی آن کلیک کنید. )

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

تصویری از مهدی مهدوی کیا ( جهت مشاهده تصویر در سایز بزرگتر ، بر روی آن کلیک کنید. )

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

جهت مطالعه توضیحات + آموزش نصب و تصاویر بیشتر ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

mohammad بازدید : 893 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود پچ لیگ برتر ایران Persian Mw Patch v1.3 برای PES 2012.

  دانلود بازی PES 2013 نسخه نهایی

امروز برای شما دوستان عزیز پچ جدید بازی PES 2012 با نام پچ لیگ برتر ایران فارسی نسخه Persian Mw Patch v1.3 رو برای شما دوستان عزیز آماده دانلود کردم. این پچ ها همواره پس از انتشار رسمی بازی ، عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات و رفع مشکلات و باگهای احتمالی آپدیت کند. شما هم اکنون می توانید آخرین پچ منتشر شده از این بازی PES 2012 محبوب را از سایت یاس دانلود با لینک مستقیم دریافت نمایید.

mohammad بازدید : 123 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

پس از انتشار هر نسخه از بازی معروف و محبوب pes پچ های مختلفی برای هر لیگی ساخته می شود لیگ ایران نیز یکی از لیگ هایی ست که پچ آن ساخته می شود و طبق روال گذشته برای این نسخه از بازی ساکر نیز این پچ ساخته شده است و سایت دانلودفا برای شما این پچ فوق العاده را آماده دانلود کرده است.
در این نسخه ورزشگاه های زیادی از جمله ورزشگاه آزادی،یادگار امام تبریز، فولاد شهر اصفهان و ورزشگاه تختی آبادان به همراه فرش های تبلیغاتی واقعی لیگ ایران و تبلیغات و ادبورد های واقعی لیگ برتر اضافه شده است.
از امکانات دیگر این پچ می توان به دارا بودن فیس اکثر بازیکنان لیگ ایران و کیت کامل تمام تیم های ایران و والپیپر بسیار زیبا و منو های فوق العاده و صدای هواداران تیم های ایرانی و اضافه شدن ۲۰ توپ جدید و بسیار زیبا اشاره کرد.

www.pes-download.blogfa.com

 

mohammad بازدید : 196 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Skyborn v1.11 - بازی ماجراجویی کلارت

بازی Skyborn با ایجاد یک محیط فانتزی زیبا و طراحی شخصیت های زیبا باعث می شود تا شما به عنوان یک بازیکن همواره برای پرداختن به این بازی مشتاق باشید و زندگی تحت قوانین خاص را در دنیایی طراحی شده با زغال سنگ، ماشین های بخار و سحر و جادو را تجربه کنید. شخصیت اصلی بازی دختری بنام کلارت است که در حال گذراندن زندگی روزمره خود است تا هنگامی یک مشتری خاص باعث می شود تا زندگی این دختر به طور کلی تغییر نموده و او به دنبال حماسه خود برود....

mohammad بازدید : 181 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

Journey1 دانلود بازی The Journey Down   Chapter 1

بازی The Journey Down – Chapter 1 یکی از زیباترین بازی های سبک Point and Click یا همان اشاره و کلیک میباشد که توسط Gameshield تولید شده و با گیم پلی بسیار زیبا و روان خود توانسته یک سر و گردن از دیگر رقبای هم سبک خود بالاتر باشد. مهم ترین رکن این بازی وجود شخصیت های متنوع در این بازی است که هرکدام داستان منحصر به فرد خود را دارند و با انتخاب کردن هرکدام از آنها هدف های ازی تغییر میکند. گرافیک بازی نیز بسیار زیبا کار شده و حقیقتا ارزش امتحان کردن را دارد.

mohammad بازدید : 192 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
thefarm.jpg
اگر دوست دارید به بیرون از شهر بروید و یک مزرعه دار شوید حتما این بازی را بازی کنید. امروزه بازی های بسیاری در قالب زندگی مجازی منتشر شده اند که از ان جمله می توان بازی معروف Sims را نام برد. در این بازی بسیار زیبا شما یک مزرعه دار هستید که باید کار هایی که یک مزرعه دار واقعی می کند را انجام دهید باید به حیوانات خود از جمله گاو و گوسفند و مرغ رسیدگی کنید. و زمین های کشاورزی خود را از افت و علف هرز دور نگه دارید. و با فروختن محصولات خود از جمله شیری که از گاو ها دوشیده اید تخم هایی که مرغ ها گذاشته اند پشم گوسفندان خود برای خود بذر و غذای حیوانات را بخرید. و به همین ترتیب مزرعه خود را گسترش دهید.
بقیه توضیخات و ویژگی ها و عکس هایی از بازی در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از این سایت خوشتان می آید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 4,124
  • بازدید کلی : 75,510
  • کدهای اختصاصی