loading...
مهر دانلود
mohammad بازدید : 131 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 

GooseGogs یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که منتشر شده است.این بازی توسط کمپانی  Crimson Cow حمایت یافته و منتشر شده است. یک بازی جذاب و زیبا و البته سرگرم کننده که کاربر را وادار می سازد تا نقش اول بازی را برای رسیدن به هدفش یاری کند. موانع متعددی که در سر راه قرار دارند باعث می شوند دائما GooseGoss به چاله ها سقوط کند و اینجاست که کاربر باید با سرعت عمل آن ها را از موانع عبور دهد. هشت مدل از انواع شکلک ها در بازی قرار داده شده اند که کاربر در ۶۰ مرحله موجود در بازی با آن ها سروکار خواهد داشت.کیفیت مناسب گرافیکی که تقریبا سیاه و سفید هم هست ، دوبعدی بودن بازی ، موزیک های جالبی که در طول انجام بازی اجرا می شوند ، مناسب بودن برای سنین مختلف ،‌ عدم نیاز به آموزش خاص و چندین و چندین خاصیت دیگر که این بازی جذاب با خود به همراه می آورد همه می توانند دلایل خوبی باشند تا شما کاربران عزیز GooseGogs را دانلود نموده و برای ساعت ها سرگرم شوید.امید است با دریافت این بازی زیبا از سایت دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

GooGOOO دانلود بازی GooseGogs براي PC

mohammad بازدید : 121 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

Scarygirl عنوان یک بازی ماجراجویانه و فانتزی می باشد که در دنیایی خیالی و مملو از حیونات شگفت انگیز در حال جریان است . شخصیت اصلی داستان دختربچه ای شجاع است که لباس هایش شباهت های زیادی به دزدان دریایی دارد . او در رویاهای خود به سر می برد و از این رو دیدن موجودات عجیب زیاد غیرطبیعی به نظر نمی رسد . حال شما می بایست به او کمک کنید تا رویاهای خود را شکست بدهد و به زندگی عادی بازگردد . سلاح های شما در این بازی وسایل طبیعی همچون گیاهان و چوب می باشند که قابلیت ارتقا و تعویض را نیز دارند . در ادامه می توانید این بازی زیبا و جدید را با کرک SKIDROW از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Scarygirl دانلود بازي Scarygirl براي PC

 

mohammad بازدید : 238 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود بازی PES 2013 نسخه نهایی و کامل برای PC + نسخه BlackBox

 

دانلود بازی PES 2013 نسخه نهایی و کامل برای PC با کرک + لینک مستقیم

Pro Evolution Soccer 2013

نسخه کم حجم BlackBox اضافه شد.

 .

بالاخره شرکت کونامی نسخه نهایی بازی پی اس ۲۰۱۳ – PES 2013 رو عرضه کرد. Pro Evelution Soccer 2013 اوج سیر تکاملی بازی های شبیه سازی فوتبال است. از عکس العمل و رویدادها گرفته تا حرکات فرد فرد سوپر استارهای فوتبال جهان،بدون شک این نسخه از بازی ، بازگشت به ریشه های فوتبال و سطح بالای تاکتیک و دقت است.

غول بازی سازی Konami در این نسخه از بازی چهره ی وسیع تر و جذابتری از نبوغ و ویژگی های بزرگان فوتبال از جمله کریستیانو رونالدو ستاره ی این روز های Pes 13 به نمایش گذاشته است. اگر نسخه های گذشته ی این پدیده ی سرگرمی را بازی کرده باشید،با مقایسه با این نسخه متوجه تغییرات عمده ی آن خواهید شد. شما هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی PES 2013 را به صورت رایگان و لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

mohammad بازدید : 122 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 

 
رستاخیز PES در نسل جدید که از نسخه 2011 آغاز شد اندک اندک این بازی سابقاً زیبا را به مسیر صحیح بازمی گرداند. عرضه PES 2012 نوید بخش بازگشت Konami به دوران شکوهمند گذشته بود و حالا نسخه 2013 که چند روزی از معرفی آن نمی گذرد قصد دارد استانداردهای شبیه ساز فوتبال را بالاتر ببرد.
 
وبسایت رسمی کونامی تحلیل نسبتاً جامعی از نسخه جدید PES و هر آنچه که باید در آن ببینم را جمع آوری کرده است. Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی lمي باشد ...
 
 

قرار بر آن است که  کنترل توپ  را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می آیند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آن را کشت! Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و مهارت زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل 360 درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است...

mohammad بازدید : 131 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی PES 2012 - نسخه نهایی


با توجه به قولی که داده بودیم در صورت ارائه نسخه کاملا انگلیسی و بدون مشکل در سایت قرار داده خواهد شد ، بالاخره این نسخه ارائه شده و شما کاربران عزیز می توانید به صورت رایگان این بازی فوق العاده را دانلود کنید. دوستانی که نسخه قبلی را دانلود نموده اند تنها کافیست فایل مربوط به زبان گزارشگر انگلیسی را دانلود نمایند. همچنین در صورت ارائه آبدیت های جدید برای این بازی در سایت قرار داده خواهد شد.
بالاخره پس از یک سال اولین نسخه نهایی از بازی بسیار محبوب PES انتشار پیدا کرد. بازی فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای که در میان کاربران بسیار محبوب است. خوشحالیم جز اولین سایت هایی هستیم که این بازی را انتشار می دهیم. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد نسخه نهایی و کاملا انگلیسی مي باشد. آنچه در مورد این بازی از مدت های قبل صحبت شده مواردی بوده که نشان می دهد هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملا بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control خواهد توانست همزمان دو بازیکن را کنترل کند. بازیکی که صاحب توپ است و بازیکی که کاربر می خواهد به او پاس دهد.
مدافعان و دروازه بان به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده و اند حرکات آن ها در هنگام دفاع کاملا نزدیک به واقعیت است ؛ قابلیت هایی هم نظیر قرار گیری کاربر جای بازیکن ، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه هم امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تقریبا تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان ، چهره ها ، ورزشگاه ها ، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله ، دفاع ، دریبل و ... را فرا بگیرد.
در مورد تیم ها ، نام بازیکان ، تغییرات و نقل و انتقالات ، ورزشگاه ها و موارد دیگر Konami قول های فراوانی داده که همه به شکل صحیح خود قابل استفاده باشند. برای مثال نام بازیکنان کشور آلمان یا تیم های بوندسلیگا با نام صحیح درج شده باشند.
نسخه ای که پیش روی شما عزیزان قرار گرفته است تنها نسخه ای است که فعلا در اینترنت موجود می باشد. زبان اتوران آلمانی بوده اما با تلاش مدیران به صورت انگلیسی درآمده است ؛ دقت داشته باشید پیشنهاد می شود کاربرانی که اینترنت پرسرعت دارند این نسخه را دانلود کنند چرا که در صورت ارائه نسخه های کامل تر آنها جایگزین بازی فعلی خواهند شد. ضمنا حتما طریقه کرک کردن و توضیحات تکمیلی که در ادامه مطلب موجود است را مطالعه فرمائید.

mohammad بازدید : 187 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Pro Evolution Soccer 2012 + PesEdit Patch 4.0 - بازی فوتبال تکاملی 2012 + پچ جدید نسخه 4.0
(91/5/23) تغییرات:

پچ اصلاح کننده 1.PESEdit 2012 Patch 3.5 اضافه شد.
پچ جدید با نام PesEdit 2012 Patch 4.0 اضافه شد. این پچ شامل جدیدترین نقل و انتقلات برای فصل جدید می باشد.

بازی بسیار محبوب PES که یکی از بازی های فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای می باشد و در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است را شرکت Konami منتشر نموده است. اکنون PES 2012 نسخه ای جدید از این سری بازی ها بوده و در آن هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملاً بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control، همزمان دو بازیکن را کنترل کند (بازیکنی که صاحب توپ است و بازیکنی که کاربر می خواهد به او پاس دهد).

حرکات مدافعان و دروازه بان نیز به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت نموده و کاملاً نزدیک به واقعیت است. قابلیت های  دیگری هم مانند امکان قرار گیری کاربر به جای بازیکن، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه نیز امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان، چهره ها، ورزشگاه ها، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله، دفاع، دریبل و ... را فرا بگیرد.

mohammad بازدید : 331 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  4.0 & 4.0.1 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 |به همراه پچ ۴٫۰٫۱ برای رفع ایراد اجرای پچ|

 

pes2011 patch02 پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 4.0 & 4.0.1

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از این سایت خوشتان می آید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 4,073
  • بازدید کلی : 75,459
  • کدهای اختصاصی